Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 16:03:34 +0300

Tere!

Saarde Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06816 aadressile Pärnu maakond, Saarde vald, Kilingi-Nõmme linn, 6 
Valga-Uulu tee// Alajaama tee 3// Väljaküla, 92 Tartu - Viljandi - 
Kilingi-Nõmme tee// Kärsuveski// Madara// Pikkoripõllu// Vasu (null) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun esitada endapoolsed tingimused.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27111812>  (menetlus nr: 
448938), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saarde Vallavalitsus) või menetleja (URMET TIHANE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister